The same song on replay, and I still miss you - us

I förrgår sov ju somsagt jag och Moa hos Maja för vi skulle åka så tidigt imorgon.
Vi kollade på två filmer, och Moa spelade Wii Sports, så det blev väldigt sent ändå, kommer inte ihåg när sista filmen var slut, men det var väl runt 3 - halv 4 eller nåt säkert. Och vi skulle upp halv 6. Så vi sov väldigt lite.
Sen gjorde vi oss iordning och åkte därifrån 20 över 7 (skulle ju egentligen åka halv 6, men det blev ändrat). Sen åkte vi ju till Göteborg där båten gick ifrån, och ja, det är väl inte så mycket att säga om det. Vi spelade massa på enarmade banditer, åt, bara gick runt och så.

Vid kvart över 12 var vi framme i Danmark, och då skulle vi egentligen hyrt cyklar, men det blev inte så. Vi gick runt på gågatan fram till ungefär halv 4 istället, och kollade i affärer. Dom sista två timmarna gick vi till ett badhus, men det var bara Moa och Joella som badade.
Inget mer speciellt om när vi va där typ, men båten gick 8 iallfall. Spelade på enarmade banditer på hemvägen med, och där gick det långt ifrån lika bra som på ditvägen, för allihop.

Vi var framme i Göteborg igen runt 11, och då var det bara att sätta sig i bilen och fara hemåt. Och jag lyckades vara vaken hela vägen, men så sjukt jävla trött var jag, ögonen gick typ i kors haha.
Sen när man kom hem var det bara att borsta tänderna, och lägga sig. Och somnade tack och lov direkt, annars kan jag ligga i nån timma innan jag somnar.

Finns väl inget mer speciellt att säga tror jag, men det var la kul iallfall.
Nu ska jag ner och kolla film, och käka goodis .

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va la kul???

2010-07-31 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0