Kenny Starfighter

Wollibolli !
Haha kollade på Kenny Starfighter förut, kan ju inte säga annat än att den är flum.
Ishlopishlo, haha.

För övrigt, så tränade jag idag också. Kan väll inte säga att det gick så jättebra. Det enda positiva var nog att jag kunde pricka bollen bättre än sist gång. Men guuud så ont jag har nu. I höfterna.. Är en plåga att bara gå vanligt, och trappan är ännu värre..
Måste verkligen börja typ styrketräna, ut och springa mer och så, det går inte annars. Min kropp har redan varit för ansträngd och överbelastad, och vill helst inte att det ska hända igen.
Så får se nu om jag lyckas hålla mig "frisk" och i form nu. Hoppas det iallafall, för jag vill inte sluta sporten jag älskar.

Nu ska jag ner och äta lite, ha det bäst allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0