Ang. bantning


Varför bantar tex domhär egentligen? Dom är ju redan smala?
Och Kissie, hon redigerar ju sig ännu smalare än vad hon är, och till dom bomberna till bröst så ser det helt sjukt ut, tycker jag.

Men iallfall, det är nog många fler som är smala och bantar, och jag förstår inte riktigt varför. Vill alla se ut som man har anorexi? Det är nog bara jag som vill gå upp i vikt, och lägga på mig mer, för jag vill inte se sjukligt smal ut. Det kanske jag inte gör just nu heller, men jag har varit smalare. Och om jag ställer mig på vågen och ser att jag har gått ner ett eller två kilo så får jag panik och blir på dåligt humör, för jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt, och jag har trott flera gånger att det kommer sluta med att jag kommer få anorexi, vilket jag hoppas inte stämmer. Så nu försöker jag verkligen att äta mer än vad jag har gjort tidigare, men det är inte lätt allså, för jag blir så illamående så det finns inte.
Men om jag däremot går upp nåt kilo, så blir jag överlycklig. Och mitt mål är att gå upp 5 kilo, minst.


Ville bara tycka till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0