Åh, vilken härlig..

Åh, vilken härlig (sommar)natt ! Haha jesus.. Eller kanske ska säga tor? Den förbannade skiten med hammare. Enligt historier då ja. * Iallafall, började kolla på film, men så pang bom släcktes det på tven, så det blev inget mer med det.. Sen satt jag bara där i soffan och inte gjorde nånting, förutom att kolla ut genom fönstret och skåda alla blixtrar. Och då för tillfället räknade jag ut att det var endast en kilometer (ungefär) bort! Sen blev det ännu värre och då var ovädret ovanför lilla Färgelanda. Nu ligger jag i sängen och ska sova, och det kommer mer och mer blixtrar. Menmen, får väll se fram emot morgondagen fullt med regn hela dagen!.................. Så, godnatt. Och jag hoppas att man inte ramlar ur sängen den här gången pågrundav nåt buller! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0