hate it

Jag älskar min mamma. Hon är bäst. Var tänkt att jag skulle tatuera mig nästa vecka tror jag (ville jag alltså) Och pierca mig nångång efter det också.
Men nu vet jag inte om något av det blir av..

Jag frågade min pappa igår om jag fick pierca naveln. Det första han sa: Neejjj, jag gillar inte riktigt det där, varför vill du hålla på med sånt redan?!
Så stog han och tjatade på mig om massa olika saker i typ 40 minuter.. Så j*vla trött att höra på sånt hela tiden.
Det gick från piercing till att inte ungdomar ska vara ute på stan sent, och sist tatueringar...
Och så sa jag, men du hittar ju bara massa nackdelar i allting.
"Nej, jag tycker jag låter dig göra massa saker. Till exempel färga håret, gå klädd som du vill och åka buss m.m"
MEN SHIT VAD SNÄLLT MENAR JAG !! "gå klädd som du vill".. gaaaah!

Och om jag piercar/tatuerar mig nu kommer han väl strypa mig eller nåt :| 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0