ger igen :)

Till lilla majakarlssonhögsäter, även kallad Fluffäänn!
Hon skrev ju ett inlägg i hennes blogg om mig, så jag får ta och göra samma haha :)

Kan ju börja med att säga att hon har så himla skön personlighet! Är glad, och kan göra nästan vem som helst på bra humör :) Och så himla söt!

Vi lärde känna varandra för typ ett halvår sen, genom telefon haha. Hon berättade typ hela hennes liv under dom nästan 4 timmarna. Var ganska kul, men kommer nog inte ihåg hälften av vad hon sa, så mycket som hon babblade på xd
Har väldigt många minnen också, sjukt kul har vi haft!
T ex, Liseberg, Fjorden och när vi sov i stugan hos Joella. Wille, Tom och Moa var ju med också då. 

Allt var så annorlunda då, och mycket roligare&bättre. Och jag saknar det huur mycket som helst!
Skulle nästan kunna göra va som helst för att få det likadant..

Du är iallfall min bästa vän, och du finns där för mig när jag inte mår så bra, och pratar med mig. Tack för det! :) Och jag finns här för dig med så du vet det.
Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: fluffäänn

menn vafann xd hahaha bästt är duu!!!

2010-01-23 @ 09:45:57
URL: http://.blondhjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0