bra rubrik, inte sant ?

Har inte skrivit på typ en vecka nu haha. Men nu kommer det en del! Hoppas ni gillar att läsaa :)

NYÅR: Var hemma hos Maja tillsammans med Joella Frida och Moa. Kul vare! Och äntligen har vi hört Maja sjunga, sjukt bra asså! You go girl :) Det var inte meningen egentligen, tjuvlyssnade lite nerifrån (a)
Vi höll på att missa 12slaget också nästan haha. Jag kollade bara på min mobil och såg att den plötsligt var 00.00. Sen hade vi ju lite problem med att skjuta av korken på flaskan eller vad man säger. Tog typ en kvart (?) haha xD Aja, kul hade vi den kvällen iallfall.
Jag har inga bilder från kvällen heller, Moa har dom. Hade inte med mig nån kamera ens hehe..

2-3 JANUARI: Bele Nordins Minnestävling i Göteborg. Moa följde med på lördagen, men det var ju lite synd om henne eftersom hon aldrig fick se sin snygging in real life haha :)

Wellwell.
Jag spelade ju bara singel, eftersom det inte blev någon mixed med Oskar pga för lite anmälda. Vann iallfall alla matcher då, så gick vidare till kvartsfinal på söndagen. Jag spelade SKITDÅLIGT och förlorade två raka set -.- fick typ 15 & 17 tror jag det var, kommer inte ihåg riktigt. Menmen, blev inte så värst sur över det ändå, gick och skrattade efter hehe xd. Sen hängde man bara med folket där i några timmar, mest Emilia, Sofia och Oskar :) Sjukt trevligt kan man säga!


Nu sitter jag hos min låtsas farmor Bettan med datan i knät och har svintråkigt. Och har typ nyss blivit glad igen..
Var sjukt sur förut asså! åååååååh. några hundra kronor i spillo där.....
Menmen, så är livet tyvärr -.- Får se om det blir stan imorgon.

Nu orkar jag inte skriva mera.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: moa

buhu :(

2010-01-06 @ 22:35:54
URL: http://moaforsberg.blogg.se/
Postat av: maja

fyfaann va tyckknaa ni va -.-

2010-01-07 @ 21:29:37
Postat av: sv; maja

nej seriöst maja , du är grym! :)

2010-01-07 @ 22:53:04
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se/
Postat av: majajaaaaa

neeej! -.-

2010-01-08 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0