15 januari

Försov mig idag. Bra Sanna. Eller ja, gick upp liite föööör sent bara, typ 20 minuter innan skolan börja. hehe.
Först bild (L) , och sen hemkunskap. Gjorde potatis, köttbullar och brunsås. Blev görgott :)
Sen var det inget speciellt, bara lika tråkigt som vanligt. Fast i svenskan håller vi på med massa saker, som vi ska ha med i en skoltidning.

Joella gick med mig hem, och typ direkt när vi kom hem åkte vi till Torp.
Blev inte så mycket, köpte bara en bh och en t-shirt. Good to know ^^

Sen när vi åkte hem igen, blev jag typ ÖVERLYCKLIG haha. Jag och mamma började prata om tatueringar. Och då ringde hon till han som ska göra de, och sa att han skulle få se bilden , så han får ritat av den :DDD

Nu sitter vi i min säng , och jag typ har daAmP :)

Kommentarer
Postat av: maja:D

föpackningsdag 15 januari :)

2010-01-20 @ 06:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0