sverige behöver en STOR VARM sol

Men ioförsig, de är den redan ju :D haha..
Jag har fruktansvärt tråkigt, och är frukstansvärt rastlös! Och jag väntar på mat , för jag är fruktansvärt hungrig haha. Jaja.
 Igår var det tänkt att jag och några mer valbodalare skulle till Mellerud på seriespel. Men det blev inget, för dom i Uddevalla och Grums vågade inte ut och köra, dom fegisarna ;) Så det blev inställd, och senare på dagen fick jag reda på att hallen var stängd också för den delen. Så vi skulle göra upp allt någon annan dag.
Men tycker det var dåligt att vi inte fick reda på de dagen innan istället. För jag fick gå upp klockan 7, och gå ner till Preem med snö upp till låren ibland , I ONÖDAN!! Och jag ramlade för första gången denna vintern haha! JAg gick och skrattade åt mig själv verkligen. Gick i en liten nedförsbacke, och så när jag tog ett kliv så åkte benet lååååångsaamt fram, och jag satte mig på röva. Haha. 

Men sen fick jag gå samma väg hem igen, och la mig. Trodde aldrig att jag skulle somna om. Hade nämligen en låt på hjärnan -.- Men jag lyckades tillslut iallfall, och sen väckte pappa mig typ halv 12.
Sen gjorde jag inte ett piss i ungefär fyra timmar. Men då kom mamma & co och hämtade mig, påväg till ett kalas. Var inte så kul där heller, men fick smörgåstårta och fika ochsånt iallfall ;)


JAG HATAR SVERIGE JUST NUU!! Nu vore ett bra läge att åka utomlands ?!
Om det kommer mer snö nu (vilket det ska) kommer vi fan drunka i snön.
Vi kommer inte kunna komma utanför dörren.
Vi kommer inte... Ah jag vet inte.
Men nu skulle man varit en såndär gubbe som plogar, då skulle man haft mycket pengar till sommarshoppingen haha!
Men jag är lat, så jag orkar inte det.


Jag vet inte heller varför jag skriver allt detta.. Kan bero på att jag har så tråkigt kanske. Inte vet jag.
Mina fingrar bara hoppar framochtillbaka på tangentbordet! Jag kan inte stoppa dom tror jag :o

Men nu ska jag nog gå härifrån, och typ kolla tv eller något sådant. Eller kanske fortsätta rita , som jag började med förut.
Jag ska bara säga en sak till innan jag går: jag känner mig speciell idag. Med andra ord cepe.

I hope you enjoyed my very interesting inlägg.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0