mellerudsclearen

Var i Mellerud och tävlade idag då.. 
14 timmar räknade min lillebror till att vi var hemifrån.

Gick upp vid 6 (!), och typ vid 7 åkte vi och hämtade Moa, Sofia och Tobbe.
Första var mixeden, som jag helst vill glömma haha. Sen två singlar, vann båda. Fast i 3setare, tyvärr. Då kom jag till kvartsfinal som spelades typ 2 timmar efter, och vann den enkelt. Sen en kort stund efter det var finalen. Det blev ju såklart en 3setare det med..... Förlora första, vann andra, och förlorade sista med 21-17 eller nåt, kommer inte riktigt ihåg.
Tror också jag sträckte mig under den matchen, för nu har jag sjuuuuukt jävla ont i en muskel i låret, så kan inte gå i tex trappor speciellt bra. 

Så aa, slutade som 2:a. Men man kan ju inte säga att jag är så nöjd med den här tävligen iallfall, spelade huur dåligt som helst, har nog aldrig spelat så dåligt på aslänge..
Menmen, får glömma det här, och tagga till SM!

Kul och träffa massa igen också! Tex Oskar, Stina, Josefin medmera :)

Påvägen hem var det väll helt dött. Alla var sjukt trötta. Sen stannade vi på Ica och köpte godis, efterlängtat.
Så nu sitter jag i sängen med det, och ska nog kolla någon bra film nu. Óch jag kommer säkert somna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0