Todays

Imorse när vi öppnade julklappar med familjen fick jag:
Onepiece
4 böcker
En bok som man lär sig metoder att rita djur
En "hållare" till papper, perfekt till mitt röriga skrivbord!
En skrivbordslampa
Sockar
Haremsbyxor
+ Min present, ett par kilklackade supersnygga skor


Förut hos mina kusiner:
Datorhögtalare
Ett linne
Mer sockar
Parfym
En påse Riesen, (av Jennifer haha!)
Mjukisbyxor
200 kronor
+ Att min moster Åsa glömde en av mina julklappar hemma hos henne (den riktiga "stora" julklappen sa hon!), så jag ska få den på söndag tror jag.


Och eftersom jag fyller om 4 dagar också, så ska mormor ta med mig på en shoppingtur så jag får välja vad jag vill ha då, Åsa ska göra likadant samt min låtsasfarmor! Så detta är en härlig period för mig haha! Även fast jag inte gillar min födelsedag.

Är nöjd med allt iallafall!
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket medmera, och hoppa i säng. Ännu en julafton återstår för mig imorgon, med pappas släkt :)

Kommentarer
Postat av: amanda

braaaa då blir inte jag den enda långa på nyåår!! :D:D

2010-12-25 @ 15:15:31
URL: http://solly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0