The only one

Nemen tjeeeenaree.
Detta är en ootroligt rolig vecka måste jag säga! 5 jävla prov.. + en läxa.
Tisdag: Matte
Onsdag: Matte och tyska
Torsdag: Idrott
Fredag: Svenska (+ no-läxa)
Sen massa annan skit på det gör det ännu bättre..


I helgen har jag ju varit i Götlaborg och tävlat. Gick sådär, men är ändå lite förvånad över att jag kom trea iallfall. Så måste egentligen vara nöjd efter det, eftersom jag inte har tävlat på typ 7-8 månader + att jag bara har tränat i ungefär 3 månader nu efter uppehållet pågrund av den jävla skadan.
Så nu är det bara att tagga sönder på träningarna och köra järnet och göra bättre ifrån mig på nästa tävling !!


Ritade också en bild på Paris Hilton förut, slänger upp bilder när jag kommer till mamma och lagt in bilderna på datan. Inte så komplicerad att rita, men resultatet blev inte allt för dåligt heller. Så nu ska jag visa den för bildläraren också och hoppas på att jag kan få högt betyg.


Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen, måste verkligen sova..
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0