Some pictures


Mina älskade skor!

Och julklappen till Petra med familj! Föreställer mina kusiner Jennifer och Jesper.
Blev la nöjd med bilden så ändå, men kunde blivit bättre..
Och kan verkligen inte ta bra kort med min mobil... Blir bättre nu i fortsättningen när mamma har fått en systemkamera som är hur bra som helst !

Dom som fick teckningen vill även beställa 2 till sådana här, för att ge till 2 andra i släkten, OCH GE PENGAR FÖR DE!. Kan ju självklart inte bli två exakt likadana till, men ska la försöka så gott det går! Och har ju hela våren och sommaren på mig också, för det skulle vara som födelsedagspresenter som är i november och oktober, så ingen brådska!



Kommentarer
Postat av: amanda

ja menar om du ska ha dom skorna på nyår haha :D

2010-12-26 @ 15:35:07
URL: http://solly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0