Min första akvarell

Åkte till stan (igen) med mormor, moster och kusin idag, för att välja ut presenter från mormor. Blev en vaniljvit blank blus, en khakigrön stickad tröja och en ring! Jättenöjd med det och jag har världens bästa mormor.
Sen när vi åkte hemåt så lämnade vi av moster och hon gav mig min juklapp som hon glömde haha. Det var en låda kan man säga, med grejer till att måla med akryl! Penslar, ritblock med speciellt papper då, massor med färger och en palett -----> , som en riktig konstnär! hahaha. Kul att testa på något nytt än bara blyerts iallafall, så det blev skitbra :) Fick även ett till litet ritblock och kolpennor! :D

Gav mig på ett försök förut och detta blev resultatet:

Tyckte faktiskt det gick ganska bra för att vara första gången!
Så bara att fortsätta öva ;)

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0