Merry Christmas

Igår var jag och mamma på Torp och handlade julklappar och kläder till idag medmera.
Gud jag har aldrig haft såå ont i fötterna som jag hade då! Kom dit halv 12 ungefär, och satte oss i bilen påväg hem halv 9. Så ja, vi gick runt i affärer i 9 timmar, haha. Resultatet blev 23 påsar. Jag fick välja lite julklappar, och en present. Jag handlade klart alla julklappar från mig också, så det var gött.
Aja, sen när vi kom hem, runt halv 10 så var det bara att sätta mig och rita julklappen till Petra med familj. Resultatet kunde ju blivit bättre än vad det blev, men jag satt bannemig uppe till halv 3 och grejade med den skiten! Så jag orkade verkligen inte bry mig mer om det faktiskt.. Tror dom blir glada för det vilket som. Hoppas jag iallafall.

Så idag, självaste julafton väckte mamma mig 10. Redigt trött må jag säga. Resten av familjen vaknade också, sen åt vi frukost. Efter det har vi som en tradition att vi öppnar alla julklappar från familjen.

Nu har jag duschat, tatt på mig kläderna, plattat håret och lockat det lite grann. Så bara sminket kvar sen är jag klar. Och vi ska vara hos Petra och dom om en timme, så detta funkar nog.
Skulle egentligen tunnat ur håret och tonat det, men urtunningssaxen är spårlöst borta och mamma hann inte tona på mig.

Nu ska jag dra mig från datan, hejsvejs och GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0