Lite update

Åh herre. Det var lite längesen jag skrev nu märkte jag.

Idag har jag vart med Jennifer i skolan och skuggat henne. Det var kanske inte den bästa dagen att följa med på , men det var helt okej iallafall. Helt sjukt duktiga alla va på att sminka och göra frisyrer!

Imorgon är det tävling, och det blir första gången för denna säsongen, får se hur det går.. Får hoppas på det bästa, men förväntar mig inget än eftersom jag inte har kommit igång på riktigt än. Ska iallafall spela första matchen 13.05 som är riktigt gött, och riktigt ovanligt. För annars brukar man få spela första typ 9 eller nåt. Och det är jäklans trögt.. Men iallafall: lycka till till mig :) haha.

Nu har jag precis ätit och ska upp till pappa om en stund. Senare blir det antingen Idol eller kolla handbollsmatch, like always nu för tiden haha.

Nu ska jag dra mig igen, puss och hej.

P.S , vissa personer är jävligt irriterande. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0