Happy birthd..

Men. Ingen har ju sjungit för mig idag.
Ja, jag fyller 15 år idag. Bättre sent än aldrig? Haha. Jag tycker inget vidare om denna dag faktiskt. Detta är en vanlig dag för mig, helt händelselös, förutom att personer säger grattis till mig, annars är det inget märkvärdigt.
Idag har jag bara varit på Torp, igen..... och valt present av min låtsasfarmor, och det blev ett par svarta converse, "vinterskor".
Vi har inte haft något kalas för mig, för varken mor eller far är hemma idag, så, hmm, ja det känns nästan som att denna dagen inte firas. Ungefär. Menmen, det är ju Menlösa barns dag idag, vilkets mening kan misstolkas.
Som tur är, är ju att vi ska ha kalas för mig senare. Har ingen aning om när, men det kommer bli iallafall.

Som en present till mig själv ska jag nu gå ner och kolla ifall man kan baka något eller vad jag annat jag kan hitta på..

Och eftersom detta är min födelsedag så kan jag bjuda på dessa.





Kommentarer
Postat av: emelie olofsson

sötnos! :D

2010-12-29 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0