Back to school

Första skoldagen var det idag. Väldigt roligt, eller inte..
Men gjorde i princip ingenting under dagen, bara fick lite information och schema.
Och till januari är det ju dags för val till gymnasiet, och jag vet inte vad jag ska välja. Tänkte ju först frisör, men jag kommer nog inte välja det ändå, för läste i tidningen för ett tag sen att det är väldigt ont om jobb och nästan ingen nyutbildad frisör får jobb, + att det krävs dom högsta betygen. 
Jag känner på mig att det kommer bli någonting som jag egentligen inte vill eller något, för jag kommer bli stressad och välja i sista minuten. Så kommer det iallfall bli om jag känner mig själv rätt haha. Men får väl se hur det går, först får första terminen bli avklarad.

Nu ligger jag iallafall nere i soffan och är skit trött. Så kommer väl säkert lägga mig lite tidigare idag, om jag inte piggnar till.

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha tack ;D

2010-08-23 @ 20:48:08
URL: http://jjuliasummers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0