sunshine

Haha jag har inte uppdaterat i min lilla blogg på mer än en vecka.
Men seriöst, jag har absolut inget att skriva om.
------------------------

Sista dagen i skolan idag för mig, och några andra som ska på handbolls cup. Men jag ska ju såklart till Uppsala på Svenska Cupen :D Är taggad till tusen !!

Att göra innan dagen tar slut:
[ ] Hitta en stor väska
[ ] Börja packa
[ ] Fixa massa musik till bussresan
[ ] Hämta kjol hos mormor (måste sy upp innershortsen på badminton kjolen)
[ ] Vara i hallen 20.00 - 21.30, och typ kolla på träningen och hjälpa till lite
[ ] Duscha  + raka benen! haha
[ ] Försöka få pengar av mamma

Och äntligen är det bra väder. Så jäklans varmt och skönt är det. Man kan inte göra annat än att älska det!

S n a r t   k a n   m a n   g å   k l ä d d   s å   i g e n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0