sjukgymnast + LOV

Sista skoldagen var det idag. Sjukt gött.

Hade prov idag ju (No). Gick faktiskt ganska bra. Lyckades klämma in en hel del i mitt huvud under dom 2-3 timmarna jag pluggade! Är iallfall ett VG tror jag.
+ fick MVG på idrottsprovet igår! :)

Efter skolan var jag hos sjukgymnasten.
Han undersökte lite eller hur man ska säga, och han sa att jag kan ha en inflammation i muskelfästena som sitter fast i sittbenet. Tror jag det var?
Plus att jag har förkorta lårmuskler.
Haha, är ovanligt stel. Ingen nyhet!

Jaja, nog om det.
Förut regnade det som tusan, vet inte vart det kom ifrån?
Och det gör det lite nu med.
Inte kul

Sen ska jag försöka träna igen, får se hur det går. Men jag fick ett par övningar som jag ska göra varje dag i en veckas tid tills nästa gång jag ska till skukgymnasten! Ska oxå stretcha ordentligt på just det stället jag har ont på.
Så får hoppas det blir bättre snart!

OCH EN SAK TILL!
Jag har bestämt vilken tatuering jag ska ha.
Är bara en sak kvar att göra.. - komma dit och få det gjort
haha.


Kommentarer
Postat av: djustd

lurade du nån igår? :) Själv kom jag inte ens på att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 13:11:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0