EN DAG MED MAJA

Igår var jag med Maja typ hela dagen, förutom i skolan då.
Efter skolan följde hon med mig hem i typ en timma, sen kom Mimmi och hämtade oss för hon och några mer skulle till ridskolan och typ prova på ridning.
Haha man fick ju sina skratt iallfall kan man ju säga. Men guuuud vad jag saknar hästarna !! Ska be mamma ordna så vi kan boka in så som dom gjorde, är så sjukt sugen på att rida, och vill faktiskt börja igen..

Aja, efter det åkte jag med till Högsäter. Var ute och cyklade lite med hon och Emil haha. Sen blev de väldigt kallt så vi gick hem haha.
När vi kom hem då så gick vi ut till hennes får & söta lamm.
Sen spelade hon ju gitarr som hon alltid gör ändå, och fick även höra henne sjunga, (efter typ 2 timmars tjat eller något)
Men iallafall, hon sjunger så himla bra :) Avis som fan

Mamma kom och hämtade mig vid halv 11.
Satte mig vid tven och kollade på Vampire Diaries, aasbra är det!
Sen när det var slut så somnade jag i soffan haha ;)
--------------------------------

Nu är det inte lite gött väder heller!
Kanske går ut och lägger mig i solen sen, får se.
Får nog knappast någon färg ändå, men det är allt gött att sitta där ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0