ANDRA DAGEN

Igår gjorde jag inget speciellt egentligen. Tittade på när dom gjorde olika saker, lärde mig göra olika sorters flätor och en uppsättning.
Och så visade en mig hur man skrev in saker på datorn också haha.

Idag när jag gick dit så höll jag på och dö. Så sjuuukt varmt var det! :o
Men ahja , kollade på först, var ute i solen lite senare och så.. Inget speciellt med andra ord. Sen tog jag fram två dockor och grejade med deras hår.
Detta gjorde jag:



Sanna kan haha!!

Sen greja jag med en som hade riktigt hår

Tvättade håret, och sen styla det. (dålig mobilbild men)

Resultatet.
Man ser inte så mycket men, orkade inte ta fler kort runt om.


IDAG ÄR DET FÖRMODLIGEN MIN SISTA DAG SOM LÅNGHÅRIG OCKSÅ HAHA :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0