wohhhooo!

På matten idag hade vi diagnos, inte svår alls. Och vi fick även tillbaks våra matteprov och ekologiprovet , och blev ganska chockad faktiskt :o
FICK MVG i ekologin och VG i matten !!!!!!!! :D nöjd som fan :D och trodde jag bara skulle få G eller något på ekologin, för tyckte det var skitsvårt! hehe.
Hade även Soprov sista lektionen, gick bra på Gfrågorna, men VG-MVGfrågorna var mycket svårare, klara nog en av fyra på dom hehe, men får väl se vad jag får på det provet då.
----------------------------------
Hade hemkunskap idag också, vi gjorde rotfruktsgratäng eller vad de hette. Ganska gott ändå, förutom kolroten! usch fy bläääää på det!

Självklart inte den på bilden men , haha


Ska packa lite sen också då, för imorgon åker jag, Sebbe, Sofia, Tobbe, Putte och Varas till Mariestad och tävlar. Seriespel. 
Blir tre helger i rad med tävlingar nu hehe, iallfall dom jag vet om.  

Senare kommer släkten hit och ska äta kräfter,  trevlig. Men typ vid halv 8 följer jag med Moa och några mer till hallen och kollar när våran gympalärare Wetterwik spelar handbollsmatch!

Men ska drajva nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0