where the lonely road ends



* kärlek - det bästa som finns helt enkelt
* volbeat - dom är bäst (a) haha  
* mjukiskläder - bara att ta på sig när man kommer hem efter skolan typ. finns inget go'are !
* äkta vänner - finns där för en dygnet runt. skulle inte klara mig utan er.
* tatueringar - åååh så hilma snyggt!  ( förutom vissa haha )
* sol - blir brun och snygg.  / men tyvärr är det ingen just nu ;| .






* sommaren - eller ja, sommar och sommar.. mest vart regn och rusk hela tiden! inte kul alls när sommaren är den tiden på året det brukar vara som roligast.
* falska personer - tro att dom är ens vänner men i sista sekunden sviker dom..
* skolan - prov & läxor prov & läxor hela tiden! finns inget tråkigare.
* mitt hår - haha. jag bara hatar det.
* kissies.se - "hej jag heter kissie och är snyggast i världen, och alla fjortisar vill vara som mig". ah jo visst..
* att jag suger på det här haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0