sjuuuungdags

Hallåå.  
Hann inte srkiva igår, men följde med Tom hem, och Maja med. Trevligttrevligt, bara de att Maja hade typ damp hela dagen. Ovanligt mycket.. haha.

Jaja, lite om dagen då:
Vanlig skoldag tror jag, på gympan hade vi judo haha. Inte det lättaste direkt! :o Men sen efter det var det Elevens val, och på det har jag badminton (a) haha. 
Direkt när jag kom hem blev det att göra matteläxa, får göra engelskan sen -.- .. Och snart blir det mat. 
Vid halv 7 blir det träning också :) Kuuul. Men hoppas det inte blir allt för jobbigt bara haha..

Ikväll börjar ju även Idol2009 :D Blir självklart att kolla på det höhö. Så kul att kolla på alla som sjunger så himla dåligt och bara skämmer ut sig.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer XD hadeee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0