a little bit of...

Var på första tävlingen idag! Eller ja, tävling och tävling, det är seriespel hehe. Det var iallfall i Mariestad.
Gick upp vid 7 typ, gjorde iordning mig och sen körde Micke mig till tappen där Ola kom med bussen. Så åkte med typ hela Valbodalen gänget i en liten minibuss! Hahahahaha, vi är bara lite speciella xD Dom hade verkligen världens bästa skivor med sig också, typ Gyllene tider, Hits for kids och lite så haha. Så man fick typ lyssna på dom låtarna man lyssnade på när man var runt 6 år eller något haha.

Denna var en favorit:

Och så sjöng Varas typ såhär till den:
A little bit of Tobbe in my life
A little bit of Sofia by my side
A little bit of Sprängarn is all I need
A little bit of Sanna is what I see
A little bit of Sebbe in the sun
A little bit of Putte all night long
A little bit of Ola here I am
A little bit of you makes me your man


Haha höll på att dö av skratt.
- Men iallfall: Det gick ganska bra faktiskt. Jag spelade dubbel med Sofia och mixed med Sebbe. Vann alla dom fyra matcherna jag var med och spelade. Men sammanlagt spelade alla i klubben 16 matcher, och vann 12 av dom!
I sista mixeden jag spelade mötte vi två i typ 40-årsåldern :o haha. Fattar inte hur dom kan vara så jävla bra egentligen! Lite sjukt, och blev faktiskt en 3settare i den. Men vi vann ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0