inte min dag

Usch fy blä för förskylningar !!!!!!!!!!!!
Kunde inte somna på flera timmar igår , för hade huvudvärk och asont i halsen.
Och vaknade vid halv 11 eller något idag av att min lillasyster skrek som en .. ja, vet inte vad. Hon hade tydligen ramlat och fått en glasbit i handen.. Klant är hon!
Men iallafall, hade sjuukt ont i halsen fortfarande, typ värre än igår.
Great.

Hela dagen som gått än sålänge har jag bara knarkat halstabletter, druckit te med honung i mängder, slappat framför tv:en och suttit här..
Finns verkligen inte tråkigare!

Och kan ju inte vara med på träningen sen heller..
Inte tävlingen i Mariestad till helgen heller för den delen.......... :((
Om inte det går över före det då. Får hoppas på det bästa.
Då är det ju även Halloween! Blir att dra till Ina då. Eller beror ju på hur jag mår och så. Och vet inte riktigt vad jag ska va.. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0