huhhuuu

Spelat massa badminton idag då! Gick väl ganska bra tycker jag..
Vann alla pool-matcherna ganska lätt, så blev pool 1a. Gick direkt vidare till semifinal då, men åkte sen ut.
Jag och Sofia spelade också dubbel, vann första ganska lätt, andra med, så gick till final.
Sen förlorade vi finalen.. Vann nästan ! Men spelade iallafall bra eftersom vi aldrig har spelat tillsammans..
Så det blev: 2a i dubbel & 3a i singel. Så är ganska nöjd ändå.
Det blev inget mer pris för Sofia, men Varas kom 1a i mixed och 3a i både singel och dubbel. 
Så det är 6 priser som följer med oss hem :)


Var skithungriga förut efter dagen så det blev pizza! Gottgott.
Och nu sitter vi alla tre i en litenliten soffa framför tv:en med godis :)

Imorgon vid typ 10tiden eller något kommer Janne till hallen som vi sover i , så åker vi med han hem. 
Ska bli gött att komma hem till framförallt MIN SÄNG !
Men nu ska jag nog vara lite social mot dom andra hehe,
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0