fan också!

Orkar egentligen inte blogga nu, men gör det lite ändå.
Var på tävling idag i Åby. Gick väl sådär. Vann två första matcherna och förlorade sista. Blev pool-2a och gick vidare till 16delsfinal. Men åkte ut där.. Och så var jag smartast i världen och råkade slänga racket i golvet, så det blev skeft :/ Och då har jag ingen användning för det längre, så slängde de i golvet några gånger till så de gick helt sönder... hehe. R.i.p mitt rack :(
Men ska köpa nytt imorgon eller eller på måndag iallafall då, tror jag. Får se om det blir ett likadant till, eller ett annat. Har kollat runt lite här nu , och hittade några. Men får se vilket det blir.

Nu ska jag ner och möla i mig riesen som min lillebror nyss kom upp med till mig.
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0