yesterday

Jag, Sofia och Sebbe var med på Kinnekulleblixten. Gick väl ganska bra ändå.
2a i singel & 1a i dubbel. Men var inte svårt motstånd i dubbeln , spelade ju i C-klass då. Men jaja, en seger är en seger iallfall..

Sjukt dålig lottning också..
Jag blev klar med pool-matcherna i singeln vid 1 ungefär, och dubbel finalen var vid 9. Så.. 8 timmars väntan(!). Men tur var ju att dom låg före i schemat med typ 2 timmar!. Men ändå, 6 timmars väntan i vilket fall.. 
Så jag och kära mamma åkte till ett köpcenter 1 mil därifrån. Fick en tröja och ett par svarta uggs :) (orkar inte ta kort och lägga in bild på det hehe)
Kom tillbaks till hallen vid 3 / halv 4 igen. Så fick bli att käka sålänge, kolla på matcher och spela lite.


Har nästan nyss bytt tillbaks till min dator igen också! :D

Fast måste rensa den rejält.. för har nästan inget minne (eller vad man säger?) kvar :(
Nu ska jag hoppa in i duschen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0