we're living in a difficult world

Hallåhallå.
Min kära idrottslärare tyckte jag var dålig på att uppdatera min blogg hehe. (som stämmer också) Så får la skriva lite. Men vet inte vad egentligen..

Idag var 8c-d på Innovatumet i Trollhättan. Var inte så jättekul ändå. Fast det blev ganska många skratt när de var någon kille som snackade om olika saker xd.

Sen blir det nog ut att springa sen med Sofia. Och senare kolla på Grey's Anatomy! :D

OCH WETTE; jag är inte alls något IG-barn ! xd

Haha bilder från Innovatumet:


<3



Kommentarer
Postat av: the one and only wette

Sanna: det är du inte. jag skojade lite där :) MEN MEN MEN MEN innovatum ligger INTE i vänersborg, utan i TROLLHÄTTAN. Jag förstår att fla-bor känner sig lite vilse utanför 70-skyltarna men du tar nog priset!!haha

2009-11-11 @ 16:03:34
Postat av: sv; the one and only wette

ja jag fatta de xd. men jag kan inte hjälpa att jag är dålig på geografi haha.

och ha-ha på dig själv duuu !

2009-11-11 @ 19:02:44
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha wette ska allltid mobbas :o

kortet är ju sååå heta, du kunde kluddat för mig din mupp :) <3

hahahahaa " gäspa inte när vi kör i genom stigen för då missar ni de " så körd är han -.-, o han ska va lärare :)

2009-11-11 @ 21:35:04
Postat av: jesssica

de va vist ja som kommentera, haha (a)

2009-11-11 @ 21:35:57
URL: http://yesssiicca.blogg.se/
Postat av: sv; jessica

nej du är alldeles för fin för att kladda över :)<3

haha jaa , så jävla körd är han xD

2009-11-12 @ 15:33:39
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0