mariestad

Hallå.
Har varit i Mariestad och tävlat, Maif-cupen (riksklasskval)
Var sjukt kul.
I fredags åkte jag och Emilia med Tobbe och Varas dit. Blev ganska många skratt i bilen dit haha. Man kan inte vara blondare än Tobbe!

Några saker han sa/berättade:
Efter en dejt va jag så jävla trött, och så åkte jag till Mc Donalds och köpte hamburgare. ( och äta i bilen ) Och sen skulle jag slänga ut pappret genom bilrutan.. Men jag råkade kasta ut hamburgaren istället! HAHAHAHAHA.


Och så letade han och Varas efter fartkameror på vägen.
- Däääääär är ju en fartkamera! Men den var åt fel håll... ( på andra sidan vägen )

(senare)
Tobbe: Men. Körde inte vi om den bilen framför oss förut ?
Jag Varas och Emilia i kör: Jo, men du körde ju några extra varv i rondellen! hhahahahaha.

Sen var ena fönstret där bak öppet.
Varas satt och gjorde skottljud eller ja, och låtsades ha en pistol eller nåt i handen.
Tobbe: Men stäng fönstret för fan!
Varas: Håll käften , jag skjuter ! ( och ännu mera skottljud )

hahahhaha.
Fatta vad jag och Emilia skratta allså.


Iallafall..

Varas väckte alla vid 8 eller nåt nästa morgon. Jag skulle spela 09.20, men vann på wo på den. 
Nästa match vann jag, och nästa igen. Så blev pool-1a. Gick vidare direkt till kvartsfinal då, och vann den också. Sen spelade jag och Sofia dubbel. Går väll inte att säga något om det. Gick skit.

Var bara lilla jag som gick vidare till söndagen av oss :)
Men då på söndagen spelade jag semifinal typ 10.30. Vann den också !.. Och sen en liten stund efter det var det dags för final....
Blev en 3settare. Vann första med 21-15 tror jag , andra förlorade jag med 22-20 , och sista blev det 21-18 till...........
.......

...... mig :DDDDDD
Så vann hela skiten och är grymt nöjd!! Spelade faktiskt bra :)
Priset var en tröja, nyckelband, pengar och själva priset då haha xd. 
Nu blir det alltså riksklass-tävlingar då :)
Får se om nån vill följa med till Uppsala i december på en.

Nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer
Postat av: emelie

grattis :D

2009-11-11 @ 15:15:07
URL: http://embeliies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0