i'm a puff 8)

Dålig uppdatering tror jag.. hähä

Yesterday:
Inte så mycket egentligen. Men var på Bp:s och tog kort med mina syskon Elias och Meja. Känns som jag inte blev allt för bra hehe.. Jag och kameror klickar inte ! :$
Sen träning. Gick typ som vanligt.

Imorse var det inte så där jättetrevligt.. När jag nästan nyss hade vaknat och låg i sängen började det åska som vet inte vad! :o Och några blixtrar kom det också. Det var nog tur att det slutade innan 20 i 8. För annars hade jag inte vågat gå till skolan nästan ;o haha.
Menmen.
Nu ska jag nog gå en sväng upp till pappa och hämta såna där nagellack som man gör fransk manikyr med (tror jag det heter?) Kanske kommer bild på det senare om jag orkar hehe.

Nåja. Hejdå sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0