24 november

Klippte mig förut vid 5. Inte speciellt mycket, så är allt nöjd. Tog bara det slitna, tunnade ut och klippte upp lite. Men hoppas det växer fort nu! Vill ha långt hår för en gångs skull hehe.
Sen drog jag till träning efter. Våran tränare hade ett ganska seriöst snack med oss , så nu ska jag försöka skärpa mig. Och på torsdag ska jag ha en individuell träning med han han igen , före den riktiga träningen. Så kommer bli att träna 2 ½ timme på sträck. haha
Man kan ju säga att jag har göööttt ont i armen nu iallafall! Efter sprutan jag tog igår.. Öm som fan.

Fick också jultidningsgrejerna idag , jag är ju tjock så jag valde godis (a) Så sitter och smaskar i mig lite haha.
Men nu ska jag hoppa in i duschen!
Hejsvejs.

och nu är det ju baa en månad kvar tills julafton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0