turnering

hej kära läsare :)
har vart en riktigt soft skoldag , för de va fotbollsturnering. gick inte sådär jättebra för vårat lag haha. spelade tre matcher , men förlorade också tre matcher XD 
och de är ju ännu bättre att jag tycker fotboll är de tråkigaste som finns . men va med på alla matcher iaf , men inga mål gjorde jag x) som tur va så ramlade jag inte som vissa andra gjorde! puuuhhh. 

sen fick vi gå hem vid halv 3 som vanlig tid , så åt kladdkaka när jag kom hem , och sen hamnade jag här xd & nu ska jag gå till träningen .

puss
sanna

Kommentarer
Postat av: Ida

du ville veta vart man kan köpa kläderna på min blogg... på forever21.com

2009-05-20 @ 22:18:58
URL: http://menidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0