aktiv helg!

hejhej . har inte haft tid att skriva här under helgen , har haft ganska fullt upp haha .
FREDAG - vanlig skoldag , sen var jag ute med sofia och sprang lite. ungefär 5 km . så vi ska börja springa 2 gånger i veckan för att hålla oss i form till sommaren eftersom träningarna slutar . efter de duschade jag snabbt och sen åkte vi till lotta i uddevalla. kolla på film och åt lite godis :)
LÖRDAG - gick upp vid 9 ungefär , gjorde oss iordning lite , & sen åkte vi till tanumshede och hjälpte några att flytta . så vi kom dit vid 11 ungefär. men i början gjorde jag inte så mycket, bara passade dom små söta taxarna silla & sibel :) men sen hjälpte jag till att bära massa . deras nya hus va sjukt fint , lite annorlunda med en liten bro i huset och så . & så va de ett stall bredvid , så dom ska skaffa hästar senare när dom har fått iordning på huset . sen vid 7 eller något åkte vi till uddevalla igen , kom dit vid 8 , hämtade våra grejer och åkte hem till färgelanda igen . och vi kom precis hem tills eurovision började! så kollade på de och åt godis och massa gott :)
men var de värkligen rätt låt som vann ? de tycker inte jag iallafall! alla som tyckte han va så himla söt och bra att han hade gjort låten själv , men de är väl ändå musiken som räknas! men jaja , jag tyckte iallafalla island skulle vunnit! men en andraplats är ju också bra. 
 
norska alexander rybak.

SÖNDAG - idag blev de en go' sovmorgon :) gick upp vid 12 ungefär. åt frukost och sen skulle jag hjälpa pappa att rensa förrådet . inte så jättekul . men de blev mer plats iallafall hahah. men nu sitter jag hos mormor och morfar och slappar . förut va kusin jennifer och moster petra här , för jennifer skulle klippa morfar ;)
men nu ska jag nog ta att gå ner till pappa igen , och se om dom ska göra nån mat snart :)
men kan ju säga att de här har vart en ganska sysselsatt helg haha !

pussss alla :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0