090518

hejhoppp :) efter skolan idag följde jag och moa med sofia hem. käka o lite så , sen gick vi ut lite . & man kan ju säga att vi är bäst (h) hahahha. jaja , sen när vi skulle gå hem till moa så följde en pedofil efter oss en liten bit , tills vi kom hem till henne ungefär . ganska äckligt ändå , men mammas kompis har pratat med en polis som hon känner om detta , så dom sa väl reda ut detta på något sätt, hoppas jag.. han har nämligen lockat massa barn , och någon har åkt med han i bilen tror jag. uschh , vad jag hatar sånt! jaja ,men nu är klockan 20 över 10 , så ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt,
men jag längtar inte till imorgon !! för de är en fotbolls turnering på skolan då , och man måste vara med -.- och om man inte är med så får man sämre betyg -.- . och de vill man ju inte ha om jag ska söka till frisörlinjen sen i 9an haha :)

puusss alla.
sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0