kommer inte på nån bra rubrik

tjenare :) 
vakna vid halv 8 först av att jag höll på och ramla ur sängen haha , för det åskade som inihelvete :Oo  trodde seriöst att huset skulle braka ! xd
så låg vaken en stund , och moa hade också vaknat av ovädret , så låg och smsade med henne ett tag . sen efter en stund skulle jag försöka somna om , gick efter en stund höhö . och sen väckte mamma mig vid 11 -.- för jag skulle passa meja , och så hade vi ingen ström på nedervåningen + att det var översvämmning nere där pannan är eller något :o aja , och nu sitter jag här bara o tråkar mig , men om typ en halvtimma ska jag till hallen så en ska kolla på min arm , för har skadat den på något sätt tror jag :(  och senare efter det blir det nog hem till moa , och ha filmkväll med några tjejer och sova där också , mys på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0