dålig uppdatering..

Hallå läsare
Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har bara inte orkat skriva. Får väl ta och göra det nu..
- söndag till torsdag : Åkte till Rix vid 1 eller något. Var ganska tråkigt dom första dagarna. Men dansade ju streetdance på måndagen tror jag det var, sjukt kul ! Blev nästan sugen på att börja :) Och en dag var det ju också temaparty ! Enfärgade kläder skulle man ha , jag hade vitt iallafall. Så den kvällen var det disco och så. Och till sist var det maskerad, Anna var typ varg eller något, Joella var en kopia av Bill Kaulitz eller nått haha, och jag och Moa var fjortisar. Men så åkte vi hem på torsdagen istället för söndagen. Regnade sjukt mycket! var vatten över heeeela marken, inte kul! Men det var skönt att vara hemma igen iallafall.

- fredag : Var med Moa, William, Maja och Tom på fjorden :) kulkul, typ popcorn krig och allt haha XD

- lördag till söndag : Pappa jag och Lotta åkte till min farbror på Koster. Sen kom mina kusiner Joel och Sebastian också. Så vi var några stycken i stugan. På söndagen var det sjukt varmt så blev att ligga i steka i solen några timmar. Blev lite brunare (a) Sen när vi åkte hem svängde vi förbi Lottas mamma och pappa och fick mat, gott var det. Sen hem vid ungefär 9.

Igår gjorde jag absolut ingenting så finns inget att skriva om den dagen.
Inte idag heller egentligen, men blir träning sen vid halv 6 ungefär, efter det till Moa och sover över. Men nu ska jag packa badminton väskan och lite till och gå upp till pappa igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0