MIN JULAFTON!

Gick upp tidigt för att gå till pappa och öppna julklappar med dom. Detta fick jag:
Mobil
Bok om hur man tecknar människor
Joggingskor
Sockar
Hörlurar
Film ( kommer inte ihåg vilken
Sängkläder
Rack (som lillebror får, för der var fel haha.

Efter det åkte jag bort till hallen och spelade "julaftonsbadminton". Sjukt kul var det :)
Sen hem till pappa , duschade och gjorde iordning mig. Sen hem till farmor och farfar.
Där fick jag:
Vantar
Presentkort på Team Sportia
Gympaskor
Ansiktsrengöring
Kudde
Bok
Rack (rätt också haha.




Juldagen
Dom på mammas släkt kom hem till oss. Orkar inte skriva så mycket haha. Men där fick jag iallfall:
Underkläder
Pengar
T-shirt
Yonex tröja


Aja, nöjd med alla saker jag fått iallfall.
Lite sent ute , men GODJUL alla! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0