tillbakaa

hallåhallåå :) nu är jag tillbaks från uppsala! så får väl skriva lite igen då , & hoppas ni gillar att läsa x)
- fredag: va ledig från skolan, gick upp vid typ 9 och hade inte packat riktigt allt så jag gjorde de sista. gjorde iordning mig och sen vid halv 12 körde mamma mig fram till centrum där bussen skulle hämta mig emilia & putte. emilias faster kom med dalslänningen för vi tre och varas va med i den , för dom hade intervjuat emilia om badmintonen. sen åkte vi efter att ha lastat in alla väskor i bussen. åkte till uddevalla där alla torpare och varas gick på , sen vidare till dalslånged och åmål. sen stannade vi i grums och karlstad för värmlämdarna åker med oss också , & dom får sitta längst fram i bussen som vanligt haha! xd. sen blev de som vanligt att vi sjöng om värmländarna och lite annat så. & vi kollade på film , en av dom va hipphipp 2 , hahahha. sen nånstans ungefär halvvägs stannade vi och åt på en resturang. efter de åkte vi vidare i nåååågra timmar haha, ganska långtråkigt vissa stunder men..  sen vid 7 eller ngt kom vi äntligen fram , började med att packa upp all mat oså. sen gick vi och åt på JAVA! hur god mat som helst , äter där varenda år. sen vid 11 typ så gick vi och la oss. 
- lördag: gick upp vid halv 7 typ, åt frukost och gjorde iordning oss, sen vid 8 va vi i hallen på invigning. efter de skulle jag och alla andra 95-96 med en buss till andra hallen . jag skulle spela kl 12 så de va inte så brottom för mig men. sen va de bara waldemar & joakim som gick vidare från pool:spelet. waldemar åkte ut i semi och joakim i kvartsfinal tror jag iallafall. jag kom inte vidare heller , men jag är jättenöjd iallafall och hur jag har spelat. & sen efter en väldigt lång dag åkte vi tillbaks till stugorna runt 9. vi åkte & åt på mc'donalds lite senare :) asgott & ganska mkt skratt haha. sen blev de typ inget mer än tv & godis mm.
- söndag: blev lite sovmorgon iallafall , inte så länge men till 8 hahah. åt oså, sen packade alla väskor mm igen , gick till hallen med dom och sen kollade vi på dom från bohuslän/dal som hade gått vidare. martin vann sin semifinal iaf :) kmr inte riktigt ihåg vart dom andra hamna , men joakim&waldemar kom 3a i dubbel , och patrik&tim med. sen förlorade martin sin final , men en andra plats är jättabra! :) sen gick vi o inte gjorde nånting resten av dan typ , för vi väntade på prisutdelningen som va sist, så den va vid kl 4 ungefär , & sen äntligen kunde vi börja åka hemåt !! åkte några timmar och sen stannade vi på samma resturang igen och åt. blev en till film senare . sen lämnade vi av dom från värmland. åkte yttligare några timmar innan vi kom hem till färgelanda igen, blev en heldel skratt & sånger som vanligt iaf, & lämnade av dom från dalslånged och åmål också, så va bara torpare & vi från färgelanda kvar. men vid 11 typ kom jag hem iallafall. packade bara ur badmintonväskan oså sen gick jag o la mig. va jättetrött efter helgen.
såååå, de blev en del om helgen iaf, & kul som fan vare ! hoppas man kommer med nästa år med :) 
oooch jag älskar badminton! <33

pusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0