rolig kvälll

jaoo , jag har nästan precis kommit hem. har vart med massa eftersom de är höferscup denna helgen! efter skolan idag , typ klockan halv 6 åkte jag och micke till ödeborg för att äta, i den nya bilen haha. sen skulle han köra mig direkt till assareby hallen för höfers skulle spela där vid kvart över 6 eller ngt, oså hämtade vi malin påvägen för hon skulle oxå med :) mötte massa där uppe och va lite med dom. och höfers vann ju såklart den matchen ;) sen blev de att gå med alla andra bort till stora hallen o kolla lite där. efter en stund gick jag moa och joella hem till moa, för hon skulle byta kläder. så jag o joella hoppade lite på studsmattan sålänge haha.

  

och sen när moa kom tillbaks hade hon såklart på sig raggar glajorna & bärde på bergssprängarn (H) så vi gick till centum o spelade lite muuuusiiik , och mötte malou, så vi gick till assareby igen. & när vi kom dit stog alla o gapflabba åt bellman hahah ! för hampus och oscar hade lurat han att hoppa över ett dike, o då va de lera där o de såg han inte xd så han va helt lerig på hela bena haha , o en av hans skor hade åkt ner i där så han fick inte upp den igen x) haha!  & såhär fint va de xD
 
sen skulle killarnas höferslag spela , då hade wettervik skaffat tutor och trummor som vi skulle få ha! ;) men dom förlorade ju den matchen ändå (n) ajah, men sen när vi va påväg till moa igen, för vi skulle lämna bergssprängarn oså , så kommer nåra o kallar oss fjortisar bara för vi spelade musik ! & de ska ju värkligen dom säga också :o.
sen blev de vidare till centrum för moa skulle lämna busskort till daniel, o sen kom joellas mamma o skjutsa hem mig. men kul har man haft denna kvällen iaf :) & imrg blir de disko! :D

 

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0