jaoo

vid kl 1 gick jag o mötte sofia , sen kom emilia med , va ganska längesen :) blev endel cpryck o skratt där haha . följde med dom till badminton träningen , satt bara o kolla för jag får inte träna :s men satt iaf o smsa med världens snyggaste (a) haha. sen efter de gick vi till bayard's o käka pizza , o där va även moa malou & hanna :) blev många skratt där med haha . och sofia har värkligen världens sämsta humor ! hahhahaha xD sen efter de gick vi en snabbis hem till sofia o sen ut igen ;) blev en liten promenix runt i lilla fla . men blev iaf o sitta på en otroligt rolig linbana ;D hahah , sen fick vi världens ryck kan man väl säga x) sen följde dom mig hem o gick på nya äventyr ;) höhö. men nu orkar jag inte skriva mer xd
puss på denna dag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0