höferscup!

jaa, hur ska man börja.. den här helgen har vart hur kul som helst. 
lördag var väl roligast. jag moa & joella hade med oss bergssprängarn och gick runt lite i centrum och till hallarna. senare på kvällen efter höfers hade spelat den sista matchen för dagen så gick vi tre hem till moa, och gjorde iordning oss. sen tog vi med bergis igen :) skulle egentligen gått in på diskot,  men vi gjorde aldrig de. va mycket roligare utanför oså . sen gick vi in till skolan , o där va de massa små killar som va 96er & 97er. snacka lite med dom oså , o sen när vi skulle gå ut så gick vi där inne i korridoren & dansade lite, oså när jag kollade bak såg jag massa av dom killarna gå o dansa bakom oss haha! o jag bah: moa , kolla bakåt XD jävligt kul va de. vi gick vidare ut och bort till hallarna och dom hängde efter (h) hur söta som helst va dom ! :D men sen när vi kom tillbaks in till skolan va de ungefär bara 3 st kvar av alla dom haha. och vi stannade där inne ett tag , o helt plötsligt fick vi nästan allas msner x) hahahaha! blev typ kär i lilla didrik (a) haha xdd 
& idag så har de väl inte hänt så jättemycket. dom små norskarna kom iaf etta! :D höhö. sen åkte dom hem :(( sen kolla vi på nån annan match som nåra 96killar spelade, o jag moa o malou blev typ käära :o hahaha. men sen efter ett tag gick jag hem , för orka inte va där längre. så nu sitter jag här & käkar godis haha.

- EN HELG JÄVLIGT VÄRD ATT MINNAS !

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0