helgen

lördag: gick upp typ vid 6 för skulle till götene på tävling. gick väl ganska bra , vann kvarten med patrick i mixed, va en tre-settare, men de va nästan precis att vi vann den & gick vidare i singel till kvarten som va på söndagen. sen när vi skulle hem va de ju huuur varmt som helst ute :D skönt eftersom jag hade varit inne i hallen exakt hela dagen .
söndag: gick upp 6 idag igen -.- haha. vann semi med patrick igen, men sen förlorade jag kvarten i singel. oså fick jag och patrick vänta i flera timmar på att få spela finalen. men den vann vi oxå :D två raka sett tillomed :D så är ganska nöjd . sov i bilen påväg hem, va hur trött som helst. blev typ tven direkt när man kom hem också haha. beställde pizza på kvällen och kollade på wipeout :) hahaha mitt nya favoritprogram xD så nu orkar jag inte skriva mer höhö .    

puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0