160409

hejhejhej :) har inte haft tid att skriva så mkt de sista xd men få la göra de nudåå .
- igår va jag på torp , blev lite träningkläder oså .
träningstshirt
shorts
tröja

tack för de pappa :)
- sovmorgon idag i skolan eftersom vi hade håltimma på första lektoinen idag,  skööönt. sen va de skitsegt , och så fick man smoothie eller hur de stavas , uppe i matsalen. sen sista lektionen va de långpass med svenska & so. o på svenskan håller vi på med att skriva deckare-berättelser, och sen på so:n skulle vi helt plötsligt göra en pjäs om romare oså! xdd haha. jag hamna med bea & rasmus, och dom fick väldigt fina namn oxå. rasmus - porcus , som betyder gris, och bea - irriationalis , som betyder oförnuftig eller ngt haha. sen när jag kom hem så började de ju inte så bra xp, kanske inte ska säga här haha. men sen skrev jag lista på vad jag ska ha med mig imorgon till uppsala, o den blev ju ganska lång haha. så har packat lite nu , och nu ska jag gå upp till pappa , o sen ska jag hämta mina rack hos bettan. & sedan bär de av till träning :) men ska inte träna så hårt idag , så de blir väl lite serve övningar oså med emilia! ;)    ojsh herregud va mkt text de blev idag haha . men nu tror jag inte de finns nåt mer att skriva om hehe ,
men nu kmr jag inte skriva på hela helgen , eftersom jag ska till uppsala :D så de kommer efter helgen ;)

pussaarrr hade bäst ! :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0