130409

tjenixx :) har vart i henån idag och tränat badminton en hel dag inför svenska cupen , som är på fredag :D hur kul som helst att få träffa dom som ska med igen. va hur jobbigt som helst , 
- först en lång uppvärmning oså
- sen dubbelövningar 
- lunch
- uppvärmning igen & sen mixedövningar
- sen beeptestet :| hhahhah , värkligen jättekul efter en heldags träning xd 
kanske inte låter så jobbigt, men de är de !
& fick reda på vilka vi ska sova i stugorna med, o jag ska sova tsm med beata och emilia hahaha , de kommer ju bli vääldigt mkt sömn jaa xd
sen åkte vi hem och stanna på mcdonalds på vägen , göttgöttt. men nu sitter jag här och mölar i mig godis haha. men ska inte äta så mkt för fredag . längtar somfan iallafall ! (h)

puss :*


badminton i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0