120409

ajah nu är jag väl på lite bättre humör iaf & har ingenting för mig så kan skriva lite. 
igår va jag hos mormor o morfar och sovde där eftersom mamma odom 'festade' på kvällen/natten. vi år iaf grillat och kollade på marley and me , den va ganska bra. gick o la mig vid halv 1 eller ngt , men låg uppe o smsade en hel del kan man ju säga. endel vet om vad & tack för ni finns <3 
- idag vaknade jag upp hos mormor o morfar då haha , vid halv 12 tror jag. gick ner o då va jennifer och simon där oxå. sen gick jag hem igen o satte mig såklart vid datan , som är väldigt ovanligt. men sen skulle vi upp till mormor o morfar igen o käka, grillat ännu en gång. spelade lite gh oxå haha. men nu sitter jag här o äter godis, har fått jättemkt denna helgen haha :C

pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0